«Үздік педагог» атағын беру конкурсына қатысу үшін құжаттар қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
|
Жамбыл облысы әкімдігінің |
2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз
жүзінде.
3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі
"Үздік педагог" атағын беру конкурсына қатысу үшін құжаттарды
қабылдау туралы еркін нысандағы қолхат, не стандарттың 10-тармағында
белгіленген негіздеме бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы
дәлелді жауап болып табылады.
Ескерту. 3 – тармақ
жаңа редакцияда - Жамбыл облысы әкімдігінің 24.05.2018 №
95 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін
күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз жүзінде.
4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша
іс-қимылды бастау үшін негіздеме стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды
ұсыну болып табылады.
Ескерту. 4 – тармақ жаңа редакцияда - Жамбыл облысы әкімдігінің 24.05.2018 № 95 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін
күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің
құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс–қимылдың) мазмұны, оларды орындау ұзақтығы:
Бірінші кезең бөліммен жыл сайын сәуірде өткізіледі.Құжаттар сәуірде қабылданады.
1) бөлім кеңсесінің жауапты маманы стандарттың
9-тармағына сәйкес қажетті құжаттарды қабылдау мен оларды тіркеуді жүзеге
асырады және бөлім басшысына одан әрі қарау үшін жолдайды – 20 минут ішінде;
2) бөлім басшысы келіп түскен құжаттарды қарайды
және бөлімнің конкурстық комиссиясының (бұдан әрі – конкурстық комиссия)
қарауына жолдайды;
3) конкурстық комиссия қатысушыларды бағалау
үшін комиссия отырысын өткізеді, келіп түскен құжаттардың талаптарға
сәйкестігін қарайды, оның қорытындысы бойынша хаттама әзірлейді. Хаттама
негізінде ұсыным-хат дайындалады және бөлім басшысына қол қою үшін жолданады;
4) бөлім басшысы хаттамаға және ұсыным-хатқа қол
қояды, бөлім кеңсесінің жауапты маманына тіркеу үшін жолдайды;
5) бөлім кеңсесінің жауапты маманы ұсыным-хатты
тіркейді және басқарма кеңсесіне жолдайды.
Екінші кезең басқармамен жыл сайын мамырда өткізіледі.Құжаттар мамырда қабылданады.
1) басқарма кеңсесінің жауапты маманы
стандарттың 9-тармағына сәйкес қажетті құжаттарды қабылдайды және тіркейді және
одан әрі қарау үшін басқарма басшысына жолдайды;
2) басқарма басшысы тапсырылған құжаттарды
қарайды және конкурстық комиссиясының қарауына жолдайды;
3) мүшелерінің саны 5 адамнан кем емес
конкурстық комиссиясы конкурс жеңімпаздарын анықтайды, хаттама әзірлейді және
хаттама негізінде ұсыным-хат толтырады және басқарма басшысына қол қою үшін
жолдайды;
4) басқарма басшысы хаттамаға және ұсыным-хатқа
қол қояды, басқарма кеңсесінің жауапты маманына тіркеу үшін жолдайды;
5) басқарма кеңсесінің жауапты маманы
ұсыным-хатты тіркейді және құжаттар топтамасын үшінші кезеңге (республикалық)
қатысу үшін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің кеңсесіне
жолдайды – тамыз-қыркүйекте.
Ескерту. 5 –
тармаққа өзгерістер енгізілді - Жамбыл облысы әкімдігінің 24.05.2018 № 95 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін
күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау
1) бөлім кеңсесінің жауапты маманы;
2) бөлім басшысы;
3) бөлімнің конкурстық комиссиясы;
4) басқарма кеңсесінің жауапты маманы;
5) басқарма басшысы;
6) басқарманың конкурстық комиссиясы.
Бірінші кезең бөліммен жыл сайын сәуірде өткізіледі.Құжаттар 1 сәуірге дейін қабылданады.
1) бөлім кеңсесінің жауапты маманы стандарттың
9-тармағына сәйкес қажетті құжаттарды қабылдау мен оларды тіркеуді жүзеге
асырады және бөлім басшысына одан әрі қарау үшін жолдайды;
2) бөлім басшысы келіп түскен құжаттарды қарайды
және бөлімнің конкурстық комиссиясының (бұдан әрі – конкурстық комиссия)
қарауына жолдайды;
3) конкурстық комиссия қатысушыларды бағалау
үшін комиссия отырысын өткізеді, келіп түскен құжаттардың талаптарға
сәйкестігін қарайды, оның қорытындысы бойынша хаттама әзірлейді. Хаттама негізінде
ұсыным-хат дайындалады және бөлім басшысына қол қою үшін жолданады;
4) бөлім басшысы хаттамаға және ұсыным-хатқа қол
қояды, бөлім кеңсесінің жауапты маманына тіркеу үшін жолдайды;
5) бөлім кеңсесінің жауапты маманы ұсыным-хатты
тіркейді және басқарма кеңсесіне жолдайды.
Екінші кезең басқармамен жыл сайын мамырда өткізіледі.Құжаттар 1 мамырға дейін қабылданады.
1) басқарма кеңсесінің жауапты маманы
стандарттың 9-тармағына сәйкес қажетті құжаттарды қабылдайды және тіркейді және
одан әрі қарау үшін басқарма басшысына жолдайды;
2) басқарма басшысы тапсырылған құжаттарды
қарайды және конкурстық комиссиясының қарауына жолдайды;
3) мүшелерінің саны 5 адамнан кем емес
конкурстық комиссиясы конкурс жеңімпаздарын анықтайды, хаттама әзірлейді және
хаттама негізінде ұсыным-хат толтырады және басқарма басшысына қол қою үшін
жолдайды;
4) басқарма басшысы хаттамаға және ұсыным -
хатқа қол қояды, басқарма кеңсесінің жауапты маманына тіркеу үшін жолдайды;
5) басқарма кеңсесінің жауапты маманы
ұсыным-хатты тіркейді және құжаттар топтамасын үшінші кезеңге (республикалық)
қатысу үшін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің кеңсесіне
жолдайды – 30 тамызға дейін.
|
"Үздік педагог атағын беру |

Аудандық мектепалды даярлық топ тәрбиешілерінің арасында «Ең үздік флипчарт сабақтар» байқауы
Әдістемелік кабинет жұмыстары
«Мемлекеттік орта білім беру мекемелерінің басшылары лауазымдарына орналасу конкурсына қатысу үшін құжаттар қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
Мектеп директорларының қамқоршылық кеңесі алдында
«Орта білім беретін үздік ұйым» грантын беру конкурсына қатысу үшін құжаттарды қабылдау»мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
Мемлекеттік қызмет (Регламент)
«Орта білім беретін үздік ұйым» грантын тағайындау конкурсына қатысу үшін құжаттарды қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты
Мемлекеттік қызмет (Стандарт)
«Үздік педагог» атағын беру конкурсына қатысу үшін құжаттар қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты
Мемлекеттік қызмет (Стандарт)